۵ تفاهمنامه توسعه ترانزیت ریلی امضا شد
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در تفاهم نامه حمل مرسولات پستی بین شرکت راه آهن و شرکت ملی پست، دو طرف برای ارایه خدمات پستی در برخی از ایستگاه های راه آهن و حمل محمولات پستی توسط ناوگان ریلی کشور با یکدیگر همکاری می‌کنند.

ورق ژئوممبران



در تفاهم نامه ای دیگری که بین راه آهن جمهوری اسلامی ایران و استانداری قزوین به امضا رسید، طرفین توافق کردند برای راه‌اندازی دهکده لجستیک در استان قزوین همکاری‌های لازم را برای اخذ مجوزهای قانونی به عمل آورند و در خصوص جذب سرمایه گذار برای تامین مالی این پروژه بزرگ لجستیکی کشور در استان قزوین همکاری کنند.

در تفاهم نامه دیگر بین شرکت راه آهن و استانداری اردبیل دو طرف موافقت کردند، در انجام مطالعات و اخذ مجوزهای قانونی برای جذب سرمایه گذار و تامین مالی احداث و راه‌اندازی مرکز لجستیک ریلی پارس آباد با یکدیگرهمکاری کنند.

در تفاهمنامه‌ چهارم راه آهن جمهوری اسلامی ایران و صاایران توافق کردند طراحی، نصب و راه اندازی سیستم علائم الکتریکی محور ریلی بافق - کرمان توسط شرکت صا ایران انجام شود.

تولید کننده ورق ژئوممبران

 

در تفاهمنامه پنجم بین راه آهن جمهوری اسلامی ایران و صاایران به امضا رسید دو طرف موافقت کردند در زمینه اجرای پروژه های ریلی کشور با استفاده از فناوریهای نوین و هوشمند سازی شبکه ریلی با یکدیگر همکاری کنند.

انتهای پیام/

.

منبع تسنیم نیوز





:: برچسب‌ها: ژئوممبران , عایق ژئوممبران , استخر کشاورزی , عایق استخر , ورق ژئوممبران , ژئوسنتتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: